Dla Chan-sil kino to pasja i praca, której poświęciła całe swoje życie. Nieoczekiwana śmierć jej wieloletniego współpracownika zmusza ją do ułożenia sobie wszystkiego na nowo.Zobacz pełny opis
Gdy producentka znanego reżysera debiutuje własnym filmem, rozgrywającym się w branżowym światku, można się spodziewać pikantnych szczegółów współpracy z mistrzem. Nic z tego. W "Szczęściarze" reżyser niespodziewanie umiera na zawał serca już podczas napisów początkowych. Jego producentka, czterdziestoparoletnia Chan-sil, kobietaGdy producentka znanego reżysera debiutuje własnym filmem, rozgrywającym się w branżowym światku, można się spodziewać pikantnych szczegółów współpracy z mistrzem. Nic z tego. W "Szczęściarze" reżyser niespodziewanie umiera na zawał serca już podczas napisów początkowych. Jego producentka, czterdziestoparoletnia Chan-sil, kobieta energiczna i optymistyczna, zostaje bez pracy i środków do życia. To dla niej cios, ponieważ kino to pasja, której poświęciła całe życie: nigdy nie zdecydowała się założyć rodziny, nie pracowała w innym zawodzie. Teraz musi ułożyć sobie wszystko na nowo, ale lepiej. Na dobry początek przeprowadza się do znacznie mniej prestiżowej dzielnicy i zaczyna sprzątać u zaprzyjaźnionej, nieco rozchwianej aktorki. Tam poznaje reżysera filmów krótkometrażowych, żyjącego z nauki francuskiego, a w domu zaczyna ukazywać się jej duch Lesliego Cheunga... Czy jest możliwe życie po pracy na planie filmowym?